fredag 16 mars 2012

Tur att det finns massage.

Idag hade jag en önskan att sova lite längre för jag har känt mig ganska sliten i veckan men vad händer?
Vaknar när J. smyger ut och låser ytterdörren och till råga på allt så är jag helt stel i axlar och upp i nacken, attan va ont det gjorde. Axlarna har jag känt av de sista veckorna men inte trodde jag det skulle låsa sig fullständigt.

I panik så ringer jag bort till Susannne på "Njut av livet" och vilken tur hon hade en tid på fm.
Nu va det ju ingen njutning när hon kom igång men jag härdade ut, efter 45 minuter va jag en ny människa. Det är värt varenda krona, bokade en tid i nästa vecka så hoppas jag att det släpper helt sedan.

På vägen hem så fick det bli ett stopp på Pa:s för att fylla på kylen lite, mötte mina bakside grannar i affären så nu vet jag att det vankas kalas i en av familjerna.

Undra när det ska hända att männen i huset stressar runt en fredag em inför ett kalas så att allt ska finnas hemma och sedan vara klart när kalaset drar igång?


Hur stavar man till kärlek ?
sa Nasse
"Man stavar inte kärlek, man känner den"
sa Nalle Puh

1 kommentar:

  1. Åh va gott med massage Helene! Värt varje krona förståss!Jasså skulle inte din man göra det en fre menar du?hihihi min är ju lite handlartypen,mer än mej faktiskt! Ha en bra fredagkväll..♥ Gunilla

    SvaraRadera