söndag 18 mars 2012

En dag då vi gjort allt och ingenting.

Tyvärr blev det ju ingen vinst för RIG i går kväll så nu står det 2 - 1 till Hylte/Halmstad, bäst av 5 matcher ska det va. Nu är det ju match på tisdag igen så det är bara att hålla tummarna.

Har haft en tjej hemma i natt så i dag blev det mys frukost med scones, är ju inte ofta man äter det.

Ja vad har vi hittat på idag då?
Tvättmaskinen har vart igång lite, måste ju har rena träningskläder nu när det är ny vecka.
M. har hängt över böckerna och pluggat hela fm.
Varit ute i husbilen och bäddat i sängarna :)
Ätit första middagen på altanen för i år.

Just det jag har ju bakat knäckebröd/kex, om jag får säga det själv så blev det riktigt bra.

Tog vägen över Odenhallen och kollade på tjejer B som mötte Kålbäck, de vann med 3 - 0. Sen var det lite handling innan jag släppte av M. borta i lgh.

Trodde jag skulle jobba i morgon men hade sett fel, vad ska jag nu göra? Får ringa min kamrat Catarina tror jag, kanske ta en sväng till gymmet.



Ja goda va de i alla fall mina kex.



Härligt att kunna vara på altanen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar