söndag 11 mars 2012

Det har smittat.

Igår hade vi riktiga vårkänslor här både jag och J. En sväng ner till Jysk och köpte nya handdukar till husbilen :) jag vill jag vill plocka hem den NU. Vet att det är lite tidigt men när solen skiner och man sitter ute på altanen och fikar då vill man börja rulla.

Sen blev vi tre här hemma och då gick vi till kyrkogården men nya ljus, vi brukar sätta ut ljus till helgen.
Det va så fint vid minneslunden med vattnet som var till hälften fruset och strilade ner på stenhällen. Vi ställer alltid vårat ljus en bit upp där det får vara ifred, hade lite otur förra året då de tog för oss. Sen gick vi till graven och där hade de röjt ur de stora häckarna runt omkring, kommer bli ljust och fint.

På em var det inte så många knop utan då va det lite disney dax här på 34:an, konstigt man tröttnar aldrig på dem.

Sen va ju den årlig vadslagningen här i familjen, fick ju ringa Karlskrona å kolla hur hon skulle rösta.
Ja vann rätt låt eller hur blev det nu då?
Behöver ju inte prata så mycket om det men kan ju säga så mycket att döttrarna i denna familjen FÖRLORADE.
Jag sms ner till söder att det va ok att sätta in pengarna på mitt konto. Ha ha så det kan bli.

Idag vaknade jag i ottan och på väg ner i köket hör jag att det rör sig inne hos T. Lite mysigt att inte behöva gå upp själv på söndags morgonen.
Härlig frukost runt köksbordet blev det när åldermannen vaknat.

J. åkte med bort till vollybollboendet på fm. hyllplan som skulle skruvas upp och en annan tjej som vill ha hjälp med att få upp en hylla.
När han kom hem så hade dottern rensa ur sin garderob där borta, herre gud vad kläder det tösa har.

Nu ska det snart bli lite middag och sedan ska vi bort till Freja och kolla RIG tjejerna i em.

Tarzan är en av mina favoriter.



Hon som säger att hon aldrig har nått att ta på sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar