torsdag 22 mars 2012

Nu har de vaknat

Vad fort veckorna går redan torsdag.

Det blev en 4:e plats i serien för RIG tjejerna, Hylte/Halmstad blev för svåra i tisdags.
Nu till helgen ska de flesta tjejerna spela U19-kval med sina hemma lag så någon vila blir det inte.

Nu va det ju detta vad gör de för nytta egentligen?
Jag tycker de är otäcka de små krypen.
Står i tidningen idag att de vaknar vid 5-6 grader, usch får rysningar.
Nästa vecka är det dags för 3:e sprutan sedan har vi ett skydd i 3 år, tur det finns.
Jag gillar inte fästingar.

Igår va det ZUMBA kväll, det är så himla kul och snacka om att man blir svettig.

Strax innan vi skulle börja kommer det in en dam/tjej med kamera, vad nu då sa vi, vad ska hon göra?
Hon skulle filma och ta kort till kommunens hemsida, ok tänkte jag.

Då säger hon.
-Ni som inte vill va med på kort får stå borta till höger.

Men hallå vad hände?

Helt plötsligt så står jag och P. helt själva, det va tomt runt oss.

Sen började musiken och då glömde man snart bort kameran.

Ja nu är ju frågan om man kan gå ut å jobba kvar här i stan?
Kanske ska börja jobba natt igen?

Ä vi sträcker på oss å går ut för vi vågar ju i alla fall gå på zumban å ha kul eller hur tjejer.

Idag är det snart dags för lite massage sedan APT och efter det blir det bowling med mina jobbar tjejer. Undra vilken muskelgrupp man känner av i morgon.

Nu är de här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar