lördag 17 mars 2012

Trodde våren va här...

I går em fick vi ett ryck och hämtade hem våran husbil.

På väg ut till Vårkumla där bilen står på vintern såg vi jätte många svanar ute på ett gärde som fått en konstgjord sjö.
När sedan bilen var utkörd ur ladan så kom det ytterligare en flock med svanar, nu fattas bara tranorna tänkte jag för mig själv.
Ja nu sägs det ju att det redan har landat några men jag har varken hört eller sett några än.

Sen va planerandet igång här, när ska vi åka ut första gången och vart ska vi åka???
Nu jobbar jag nästa helg men sen blir det premiär tror vi.

Ställde klockan för att vara på den säkra sidan idag, det har ju varit föräldrarmöte på RIG.
Onödigt egentligen för man vaknar ju i ottan ändå. Temperaturen ute har idag inte vart mer än +4, vart tog våren vägen?

Har haft en fin fm med andra föräldrar mycket skratt blev det, sen for jag och M. iväg till stora staden Skövde för det skulle köpas skor.

I kväll spelar RIG tjejerna sin 3:e match i kvartsfinalen mot Hylte/Halmstad, det står 1 - 1 i matcher. Spännande, spännande är det.

Ha det gott och ta på vinterjackan om ni ska ut.



Nu är den parkerad på uppfarten.

Det är inte många mm tillgodo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar