onsdag 28 mars 2012

Skolinformation

Då är vi på gång, tror vi.
Får väl se hur det går när vi väl står där framför en klass, känner mig "ganska" trygg med min kamrat här från Falköping.

Vi tyckte väl inte att materialet var helt i vår smak så vi har gjort om det en del.

I morgon ska jag och min Tidaholms kamrat åka till Tibro för att få lite inf om skolan där uppe, sen nästa vecka sätter vi oss och planerar in skolorna i Tidaholm och Tibro.

Här hemma är det tyst och lugnt de är på Kenya möte, vet inte om jag skrivit om det men våran yngsta har fått möjligheten att återvända till Kenya i höst.
Hon ska göra det som sitt skolprojekt som alla gymnasie elever gör i åk 3.
Det är ett enormt jobb innan de åker, det ska bla jagas sponsorer, nu tog hon ett par dagar på sportlovet så hon ligger allt bra till.

Själv så har jag varit på zumba, så sköj så.
Nu hade vi ju en vikarie förra veckan för våran fröken va ju på VM i disco i syd Afrika, är hon duktig eller? mm kom 3:a.

Nu när jag är själv så ska det ägnas en stund åt mitt lilla projekt.



Mycket material är det som ska ut i skolorna.

2 kommentarer:

  1. Hej Helene!! Hur har du det? Vad har du på G nu då? Ska du börja skola igen?
    Hoppas allt är bra här är det toppen som vanligt när man sitter ute i stua ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Heléne håller på med...............Nä det tänker jag inte tala om för er men jag vet å jag tiger =o)
    Hade tänkt gå med på zumban men mådde inget vidare efter en blåsig dag på Nossebromarknad.

    SvaraRadera