onsdag 7 mars 2012

Ledig dag

Tåg, ja vad ska man säga.
Det va ett ringande och klickande på datorer hela vägen ner till Göteborg igår, en av killarna i min cupé hade fått ställa in 4 möten redan i år.
Tur att man inte pendlar utan kan ta sig till jobbet gående.

Sen hade jag inte turen på min sida utan 7:ans spårvagn bara försvann och där fick jag vänta ytterligare 8 minuter, oj oj vad klockan går långsammt.
När jag väl kom fram till Sahlgrenska så är det ju upp för gammla stentrappor 15 trappsteg gånger 4, nån som hade träningsvärk efter måndagens pass tror ni eller? det va ingen njutning ska ni veta.

Besöket avklarades å får väl vara nöjd, just nu kan vi inte göra något annat.
Fick lite påpekande bara att det har börjat sprida sig ut på huden lite, mmm inte bra men fick lite tipps och råd hur jag ska försöka brommsa detta.

Idag var det upp till Kurhälsan för mina öron å vad säger den doktorn då innre öroninflammation, men hallå eller jag va ju där för 2 veckor sedan och hon såg inget.
Blir så trött...

Ner till apoteket och hämta ut gårdagen och dagens mediciner, snart är jag nog uppe i de gammles antal.

Kanske ska skaffa sig en dosett ha ha ha.

Kände att jag va tvungen att hitta på nått för att komma på bättre tankar och få upp humöret å vad är inte då bättre än att åka ut till min "Gökhems kamrat".

Nä nu blir det nya tag, i kväll är det dax för ZUMBA och sedan ut med jobbet och äta.


5 tabletter morgon och kväll
 kanske bäst att ställa alarm.

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig fm med fika och ett kvällspass med Zumba =o)

    SvaraRadera
  2. Ja guud va stressad jag skulle bli om det jäklades med tåg o sånt...Hoppas,hoppas att det inte blir värre nu då! Hahaha dosett har jag haft i många år,skulle inte gå annars,hihihi..Ha en fin kvinnodag Helene..Kram Gunilla

    SvaraRadera