fredag 2 mars 2012

Äntligen fredag.

När jag slutade på jobbet i em stod J. utanför och väntade, vad bra jag har det och vad skönt det va att bara slänga sig ner i sätet å slippa gå hem.

Har ett underbart jobb som jag trivs med och goa arbetskamrater kan jag skryta med att jag har, idag va det gött att vi som alltid kunde stötta varandra när en liten "nisse" försöker sätta sig på oss å tala om att vi gör fel...men den gubben gick inte. Vi vet vad vi gör och vi är proffs på allt vad som har med larm att göra så det så. Han fick allt ta med sig sina grejjer tillbaka och återkomma när han har fixat rätt sladdar.

Som vanligt blev det lite fredags fika vid köksbordet när vi kom hem men så mycket sagt blev det inte, skulle städa lite men trötta som vi va så tog vi å slappa lite först :) men nu har draken vart framme och toaletterna är skinande blanka.

Gått en vända med kannan för att pyssla om mina blommor, oj det lät som jag har hur många som helst men så är inte fallet. Men har i alla fall en favorit blomma och det är orkidé.

Nu såg vi ju att den där Inga inte skött sig när det gäller handlingen denna veckan så det blir att ta bilen å hämta något färdigt till kvällen.


Stått i skamvrån och blommar nu om.




Alldeles nyköpt.

Söt liten mini.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar