torsdag 29 mars 2012

Bröllopsdag

Ja så va det ju våran bröllopsdag igår, hade fullständig koll på det på morgonen och hade planerat vad jag skulle köpa hem till myset på kvällen.
Och vad händer jo jag åker på zumba och J. åker på Kenya möte å så hade vi glömt det, vi kom på det i morse när vi båda skulle iväg åt olika håll.

Ja så det kan bli men vi firar i alla fall "hampabröllop" vet ni hur många år det är?
Nu har jag fixat lite för kvällen bara han kan slita sig från det där "företaget" å komma hem :)

Nu slutade ju inte kvällen igår så där himla bra måste jag medge men efter en massa telefonsamtal som har fortsatt idag så hoppas jag att det löser sig. Jag blir bara så trött när .... säger att de har hela ansvaret och de lovar och lovar och allt ska bli så bra. Och sen i nästa stund så skyller de på varandra.

Ja jag vet att jag kan va ettrig och vara på om något är fel men va tusan jag vill inte va en sån som många andra som bara blundar och hoppas andra tar tag i bekymren som kan bli.

Jag vill vara en förebild för andra och framför allt mina barn och jag vill vara stolt att jag bor här i stan. Sen är det ju faktiskt betydligt mycket trevligare när man ska marknadsföra något om det fungerar tillfredsställande, eller hur? Det är kanske något staden här ska tänka på.

Nä nu får det va slut på gnället för nu ska jag korka upp vinet, ha en bra kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar