söndag 13 maj 2012

Sista vollybollen för i vår.

I torsdags efter jobbet hade vi bestämt att vi skulle rulla iväg med bilen, och det ÖS regnade.

Vet ni vem som inte hade orkat bära ut kläderna till bilen kvällen innan?
Ja det va ju lilla ja, att man aldrig lär sig.
Men nu har jag inte packat ur för vi ska ju rulla igen redan på onsdag denna veckan :)

Första åkte vi till Jönköping för nu skulle jag slå på stort jag skulle köpa en ny mobil, runt gick vi bland alla affärerna å kollade priser å modeller. Nu va jag ju lite velig så jag sa att vi sover på saken å går in i morgon, ok sa mannen det är du som ska ha den.

Fredag morgon och in på A6 igen...men va f.. 5 veckors leverans, ni skojar eller sa jag men killen han bara log och sa att så va det.
Nu blev jag sur, vi skiter i det sa jag å så gick jag.

Det blev två cacher i stället sedan åkte vi vidare mot Värnamo, där gick vi i lite affärer och sedan klämde vi ytterligare 4 cacher innan vi for vidare mot Gislaved och U19 SM i Vollyboll.

Vi har nött på byxbaken å kollat på våra tjejer som har haft roligt på plan och som final vann de sista matchen, nu saknades det domare så flertalet av tjejerna passade på att döma och tjänade då lite extra pengar mellan sina egna matcher.

Nu ska jag slänga in lite skunk kläder i tvättmaskinen som packades ur här av junioren innan hon åkte hem till sitt, hon sa att hon skulle fixa det när hon kommer hem på tisdag men vi ska ju kunna vara här i huset och inte dö av ångorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar