onsdag 9 maj 2012

Apoteket

Ja då va det dags att gå till apoteket med min lååånga lista.
Gick inte dit förrän strax före 18, en liten elaking hade flugit i mig för jag tänkte att nu ska det väl inte va så mycket folk och så kan de allt få ta sig tid med mig trotts att de ska stänga 18 :)

Frikortet gick ut för 5 dagar sedan och så va det ju en del som inte va på recept, så det blev inte någon billig historia :(

När jag gick hem så funderade jag vart jag ska ställa alla burkar och tuber, skulle kanske skaffa mig ett piller/kräm/salve bord. Finns ju de som har sminkbord vet ja.

Fick fika besök i em av Eva å vad hade jag att bjuda på? Skorpor med smör och ost, tomt i skåpen här på 34:an.
Nu hade hon sparkat igång bror min så nu ska det både målas och snickras hos dem. Hon berättade även att lill prinsen nu gick på dagis själv, vad fort det går.
Måste ta oss tid och åka dit en dag, men då kanske farfar ska hålla sig därifrån så man får chans att leka lite med honom.



En såpbubble blåsande
nallebjörn utanför en
leksaks affär i
Haga

Många gånger har jag vart på
stationen i göteborg men
aldrig sett denna lilla
flicka.


Nalle Puh blir mer
 och mer min
favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar