måndag 14 maj 2012

Har röjt och även bakat

Oj två inlägg på samma dag så det kan bli.

Köpte 2 hissgardiner i vitt linne i Ullared förra helgen och nu har de kommit upp i sängkammaren även bäddat i nya påslakan med rosor på.
Blev så fint så.

Tvättstugan är tom på tvätt, inte illa :)

Fyllt på kylen så junioren inte behöver börja att handla nu när hon flyttar hem på onsdag, det va väl snällt av mig Martina?
Ja nu har jag ju även fyllt på husbilen till onsdag för i morgon hinner jag inte.

Först så är jag på fackexp och sedan så ska jag på upptåg med "psykgänget".
Undra vad Carina har hittat på? Hon skriver att hon grejar och grejar hela tiden.

Och på onsdag är det jobb 07:00 - 15:00 och sedan drar vi till Hunnebo, hoppas hoppas att vädret blir bättre.

När jag handlade så köpte jag så söta saint paulier till köksfönstret, rosa är de och det är en häng variant.

I morse så skrev jag att ugnen skulle användas och så har det blivit, dumlekakor, kladdmuffins och rabarberpaj.
Inte varje dag som det bakas här på 34:an nu när inte Maria bor hemma, å nu är det länge sedan hon va hemma så det va tomt i frysen.


Nu är den beställd

Å den ska va vit

Tyvärr är det 2 till 3 veckors leverans

Sen jäklar ska vi ut du å jag Cattis eller hur?

I dag trottsade jag regnet och plockade
av de första rabarberna
så i kväll blir det
paj.

Så här har jag kännt mig idag,
ibland kan man göra allt sammtidigt
utan att det är jobbigt.







1 kommentar:

  1. Det blir ju jättebra när du fått din nya GPS ;) blir ju avis. Sen drar vi iväg på cach-letning.

    SvaraRadera