måndag 21 maj 2012

Måndag morgon

Äntligen så sitter jag här klockan 6 på min altan å dricker kaffe, grannarna på väg till jobbet fortfarande med grumliga ögon som stannar upp när jag säger
- God morgon vilken underbar dag det kommer bli.
Ja en skakade på hövet å gick vidare och tänkte säkert att hon är inte klok men det bjuder jag på.

Lite summering från helgen
  • Ätit årets första färska räkor, var värt varenda krona.
  • Vi har letat och hittat cacher i Hunnebostrand förutom den vid kyrkan, 4 gånger har vi varit tillbaka men tji fick vi.
  • Klättrat på våta klippor.
  • Haft en fantastisk utsikt ut över havet.
  • Hittat och sett nya ställen i Hunnebo.
  • Träffat Johans kusin med familj.
  • Varit hemma hos Ekströms.
  • Pratat många gånger med junioren i telefon tror hon har saknat sina föräldrar ;)

Igår åkte vi hem efter frukost för vi hade en liten överraskning till Martina, hennes nya iPhone4S hade kommit.
Inte ofta den tösa blir tyst :)
Oj oj vad glad hon blev.

Igår em va det dags att ta sig ner till jobbet och där va det spridda skurar, men det är ju det som är kul med mitt jobb.

Om några timmar så kommer mina jobbarkompisar hit, då ska vi gå upp till Ålleberg.
Där ska vi ta en fika och även kolla utsikten, kunde inte valt en bättre dag.

3 familjer å inte hittade vi den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar