torsdag 26 april 2012

Utan mobil

Ja vad gör man inte för sina barn?
Nu ska vi lämna in T:s mobil i morgon som bara håller på å krånglar och naturligtvis får hon ha min och jag blir utan.
Undra om hon förstår vilken uppoffring jag gör :)
Nu får jag ju förhoppningsvis tillbaka den i morgon kväll men måste medge att det känns konstigt att vara utan telefon.

I måndags gick jag ju på funktionell träning å attan alltså, jag gillar inte björngång å framför allt inte mina knän.
Men i går va jag ju bara tvungen att gå på min zumba för det är ju så kul och i dag va min kropp en aning seg men skam den som ger sig......iväg på funktionella i kväll igen.
Gött när det är gjort.

Nu blir det ingen grupp träning förrän onsdag nästa vecka så nu får det bli promenad med mannen, kanske leta skatter vem vet.

I helgen ska vi kolla volleyboll, länge sedan nu. Ska bli så kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar