söndag 1 april 2012

Även denna helg börjar närma sig slutet.

Vad har hänt i helgen då?

Igår va det inne mys för hela slanten va ingen som ville gå ut i det aprilvädret.
Det blev våfflor på fm sedan så bakade jag och dottern hallongrottor och en banankaka, sen va det en låååååång drasut som tog på sig filten och tog upp hela soffan några timmar.

Jag fick ta med mig mannen på en liten kortpromenad, men det va ingen njutning.

På kvällen bröt vi traditionen och körde tacos på en lördag kväll, ja det gick bra och va lika smarrigt som det brukar vara på fredag kvällen :)

Idag har en liten prinsessa och hennes mamma varit här, hon är så söt den lilla godingen och va charmig hon va med sina blåa ögon.
Fast det va en farlig en som satt inne vid datorn å jobba så hon tog med sig M. in som beskyddare :)

Snart är hon 1 år den lilla godingen, vad fort tiden går.

I em har dottern dragit till Skövde för att kolla handboll, ja just det handboll. Mm undra om det inte va för att det va killar som spela som hon åkte dit, får allt terra henne lite tror jag.

I helgen har det varit Vårfrumäss marknad med öppen gård ute i Gökhem, tog en sväng dit ut för att kolla knallarna och då även min kamrat C. Attan va det drog kallt där ute.

Nu ska här kollas på ett favorit program "Vad blir det för mat", fick ju sms G. och påminna att det va :)

Vill också vara med och prata.
Attan inget fika kvar


En frusen knalle.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar