onsdag 18 april 2012

Redan onsdag

Vart tar mina dyrbara timmar på dygnet vägen?
Hinner ju inte allt jag vill göra.

Igår va det jobb hela dagen som avslutades med möte med en tjomme från STT, lovar och lovar gör de så nu får vi se hur det blir denna gången.
En sak är ju i alla fall säker jag har världens bästa jobb och vi ligger väldigt långt fram i utvecklingen vad vi förstår. Tänk vad underbart det vore om det skulle synas i lönekuvertet också :)

Sen va det hem och ner under filten för att sova en stund (å det gick ju bra, icke). Vi på sektionen hade samlat våra krafter för att göra uppsökeri till alla våra nattarbetare. Vi va 8 styckna fördelade på 3 bilar som åkte runt. Vilket gensvar det blev, mycket trevligt.

När jag släppte av mina kamrater i min bil så hade klockan hunnit bli 05:00 :) Kul att våran ombudskvinna hade tagit sig tid och vara med hela natten.

Idag förstår jag varför jag slutade jobba natt för några år sedan, jag går ju i  en dvala å så skulle man iväg på ett APT för fackets räkning i em.

Nu skulle man ju ha lite i magen innan träningen å naturligtvis så har ju Inga inte skött sina uppgifter, det fanns inte mycket i kylen här på 34:an. så det får bli lite yogurt och flingor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar