torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag och vårmarken

Nu ska jag va ledig i en hel vecka, vet inte när jag va det sist. Har ju ett kanon schema med två lååång ledigheter på 8 veckor men den sista perioden har det varit både extra på jobbet och även fackligt.

Nu ska jag bara slappa och inte göra något, inget planerande utan ta dagen som den kommer och bara va. Kanske till och med ta ledigt från datan? Mm det får jag fundera lite på tror jag, men så kanske det blir.

Idag skiner solen här men det är kalla vindar och det är vårmarknad här i stan.
Får väl göra som alla andra skriver på Fb, ta med mig barnet till stan och köpa karameller. Ha ha nu är hon ju snart 18 men får se om hon vill följa med, kan kanske locka med en fika.

Kör försiktigt nu alla käringar när ni ger iväg å glöm inte katten och kitteln.

Har köpt en ny på nätet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar