måndag 23 april 2012

Besök hos frissan

Ja då va denna jobbar helgen över, det är inte klokt va fort det går.

Nu har vi fått en ny telefon som vi ska börja använda att enbart ringa på javisst låter det knäppt...det är klart man ringer på telefoner eller? Nu har ju vi vårat program för larm mottagning som går ut i mobilerna och med denna nya så kommer vi även kunna koppla upp oss mot våran TesWeb och andra sidor som går över den stora serven när vi är ute på fältet.
Därför så känns det skönt att vi får börja "leka" lite med den nya mobilen innan det blir skarpt läge.

Men det är klart jag skulle gärna ha en sådan telefon själv, HTC är det Johan  :)

Igår packade jag ut det sista i husbilen så nu är det bara att låta den rulla, nu är jag ju inte själv om att packa men det är väl så det ska va.

Idag har jag varit nere hos min Ida och fixat till håret, och än så länge känns det bra. Har ju hänt något i hårbotten som troligvis har att göra med min medicinering så nu håller jag tummarna att det går vägen.

Sängarna bäddade
Nu har
brandsläckaren
äntligen fått
en plats.
Orkideé även i husbilen
Plåtburk hemifrån
som vi har
hårt bröd i.












Lite som kan va gött att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar